11 Augusti

Idag cyklade jag till Lindsays bageri och hängde där i flera timmar, vid 3 kom vi på att vi inte ätit lunch så vi gick till ett BBQ-hak och köpte med oss lite mat, kyckling i BBQ sås. mycket gott :) Jag hade inte träffat Lindsay på kanske 3 veckor så vi hade lite allt möjligt att prata om :) Vilket var kul!! Och på Lördag ska jag hem till henne på lite cocktail/passion party :)

Bageriet ligger lite längre bort, så på vägen hem upptäckte jag att jag fick väldigt ont i röven, det hade jag ju glömt bort att sadlar gör! haha.

Nu på kvällen så har B suttit och tagit bilder och skruvat med sina RC cars (radiostyrda bilar) Han har bilar och delar för flera tusen dollar, detta var en stor hobby och han tävlade och grejjade förut! Lite kul, men nu ska det säljas så det blir lite klirr i kassan för att laga/fixa bilarna :)


                                 

Två tomat plantor, vi har 5 stycken och vi har nog plockat av 20st tomater redan och dom bara fortsätter att ploppa upp. Vi har dock inte kunna ätit allihopa eftersom vissa tomater haft kryp och skit. Men goda! :)

Nu är det snart dags för sängen för mig, så god morgon Sverige och godnatt Anna


Kommentarer
Postat av: mamma

Jättestora o fina tomat plantor Kul o du måste ju se bilder på mina hihi

2010-08-12 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0