17 Augusti

Gudars vad dålig jag är på att hålla denna blogg någorlunda uppdaterad hela tiden meeen, så kan det gå när inte haspen är på!

Kan uppdatera lite snabbt (eller långt?! vem vet, vi får se när jag är klar) om de senaste dagarna.
I fredags morse åkte ju jag och B till IKEA och gud vad glad jag är att jag har IKEA så pass nära som jag har här, ca 30 min. Vi provsatt soffor, köpte soffbord och tv bänk och massa smått och gott till kök, badrum osv :) Riktigt kul! Men vi hittade ingen soffa som föll oss i smaken så efter en god lunch, köttbullar och mos för B och gravad lax och grönsallad till mig och en prinsesstårte bit till efterrätt så åkte vi och letade efter soffor, flera olika möbel affärer men vi hittade inget som föll MIG i smaken så det blev inget sådant! Istället åkte vi och handlade ribs och potatis. Så Brandon åkte och fiskade när vi kom hem och jag stod i köket i 3 timmar och lagade middagen, ribs och rostade potatisar + margaritas! yum yum. och vi somnade ovaggade vid 10 mätta och belåtna. haha!

Lördagen så åkte vi till ett lager vi hört om för att titta på soffor och vi hittade en som jag tror kommer bli riktigt bra! :) På det lagret så säljer snubben soffor, bord och stolar och sängar sprillans nya, i kartong och allt för halva priset jämfört med möbelaffärer :) Så vi beställde en soffa som kommer om ca 2 veckor!
Och efter det körde B mig till old town där jag åt en lunch och strosade runt lite med Jonna. Mycket trevligt :) Jag blev upphämtad efter ett par timmar och snabbt hemma böt jag kläder och smink och sedan körde B mig till Lindsay för lite girls night in/passion party med key lime pie drinkar. MUMS! En mycket bra kväll :)

Söndag morgon tog vi missen och körde iväg till farbror veterinär för att få lite vaccinationer och vilken bra katt vi har! :) Köpte en ny leksak för att visa hur duktig han var, undrar om han förstog det?! Sedan åkte vi hem och åt en korv med bröd och åkte sedan iväg för att spela frisbee golf med massor av Brandons vänner. Skön dag!

Måndag= städ och tvättdag

Och idag Tisdag åkte jag iväg med Brandons mamma när hon körde Bs bror till college och under tiden han var där så gick vi runt i köpcentret och jag köpte en fin t-shirt till brandon och på world market köpte jag jätte fina te koppar och ljuslyktor och ett mousserande vin som så fint heter Bitch bubbly. (kunde inte låta bli att inte köpa det) Kan ta bilder och visa er mina inköp när jag orkar packa upp sakerna ;)
Sedan plockade vi upp Bs bror och körde till Panera bread och åt lunch, soppa och sallad! Nu sitter jag här och bloggar. :)

Tog inga bilder i helgen, för att jag inte hade en tanke på det. Men jag lovar att försöka bli bättre på det. För det är ju super tråkigt med en blogg utan bilder!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ahh skönt att få höra lite om dej igen, som sagt det blev "dött" några dar men du har ju haft o stå i ser jag . KUL med allt nytt!!!

2010-08-18 @ 08:35:49
Postat av: Tomas

Diggar den där katten asså hehe. Jag kanske har hört eminem låten. Skicka gärna en länk. Måste vara roligt med ny soffa. Kan tänka mig att du ser fram emot att den blir levererad. Läste din kommentar i Emmas blogg. Bra skrivet tycker jag. Blir man klok där borta eller?

2010-08-18 @ 14:56:53
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit vilken späckad helg du Anna, kul att höra :D

2010-08-18 @ 18:34:13
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0