24 Augusti

Ja just det.. Det var ju det här med att blogga också, Emma hade till o med skrivit en kommentar att hon tyckte jag skulle skriva.
Ska jag vara ärlig så har jag inte ens tänkt tanken på att skriva, jo igår. Men då hade jag pms så det stog härliga till så det var ju bara drygt att sitta vid datorn när internet bara segade ur hela tiden...

But now Im back.....
Helgen som var var det fullt upp. Vi spenderade morgon och kväll fre-sön i Bs föräldrars nya hus, med att lägga golv, städa poolen och tvätta heltäcknins mattor och hänga upp gardiner osv! :)

Men Torsdag kväll mina vänner det var något kul!!! 
Fast först på torsdag så åkte jag och shoppade med svenska Josefin i Arden mall, jag köpte en lång klänning och tre tishor, ganska lyckat men lite stressat eftersom vi fick skynda oss hemåt igen för Josefin skulle jobba.
Men i alla fall, Torsdag kväll stog det FINmiddag på schemat, jag klädde upp mig från topp till tå i min nya fina långklänning och B tog på sig fin shortan och så åkte vi till downtown Sacramento för att gå på middag på Mortons steakhouse. Date night och notan slutade på 240 dollar... :) Men vi hade present kort på 200 dollar så det vart inte så farligt dyrt! :p Jag åt den godaste laxen jag någonsin ätit och brandon åt en filét mignon som han var mycket nöjd med... Själva servicen var sjukt bra, dom skrapade till och med bort brödsmulorna från duken när vi väntade på vår middag. Alltså fin resturang med massa business människor och så vidare! En kul upplevelse absolut och gott vin! :)

Annars rullar livet på.
Just nu har jag klyftpotatis med lite rotfrukter(?!rotgrönsaker???) i ugnen och så ska vi äta bea och pork chops till middag. Cant wait :) Jag skippade till och med lunchen för att vara så hungrig som möjligt till denna goda middag. haha! 
 
Annars idag har jag cyklat till affären och sedan badat i poolen med Brandons mamma och pappa.. Skönt värre eftersom det har varit över 45 grader idag! :)

Nu ska jag ge Miles mat och checka potatisen.
Ska försöka mig på att skriva en bättre blogg. Just nu är det lite mycket med allt bara :)
puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha kul att få käka på FIN restaurang!!Och vet du jag tror du börjar bli lite mycket amerikansk nu, det blir fler o fler amerikanska ord !! Fast inte så konstigt kanske!?!? Skönt att de har pool B´s föräldrar:)

2010-08-25 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0