26 Augusti

Idag är en mycket viktig dag för fröken Edbäck Young... Brandon jobbar halv dag idag för klockan två har vi tid hos immigrations verket för att ta mina foton och fingerprints. :) Sedan nästa fredag måste vi åka till San Francisco och Sveriges konsulat för att vi Svenskar har ju inga riktiga födelse attest längre, så immigrations verket trodde inte mitt var äkta som jag gav dom som jag fått från skatte verket. :) Men som tur var är våran advokat smart så hon ringde svenska konsulatet och det har tydligen hänt många gånger förr för andra svenskar. Så det skall inte vara några problem!  :) Sedan är det bara att vänta på att få hem ett viktigt brev med möte med de viktigaste personerna! Så processen är i full gång vilket känns väldigt bra!!

Hörs senare, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vad snällt av dina föräldrar att skicka över saker till dig!!

Jag kollade också upp det där med födelseattest och att det bara finns personbevis nu.. Det är ju dåligt.

Usch vad jobbigt att försöka packa ner allting man vill ha med sig.. Man måste ju liksom sortera lite då och tänka vilket plagg älskar jag mer.. Haha!



Jag väntar fortfarande på godkännande för mitt visum.. Så förhoppningsvis är det klart snart..

Vilket visum ansökte du om K2?

Mvh Eleonor

2010-08-26 @ 21:25:21
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: mamma

Hallå där måste bara säga att du är inte fröken edback-young utan FRU edback-young hihi. Och det låter som allt är i fullgång säger bara LYCKA TILL!!!

2010-08-27 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0