Ett litet Hej fran Sverige

Kanske ska beratta att jag ar hemma safe and sound!! :)
Lang resa men det gick super bra, inga forseningar eller krangel med nagonting sa det var toppen..
Vagade dock inte ta ett somn piller sa jag sov i princip ingenting. Smallar man far ta! ;D
Kom hem i Mandags formiddag vid 10.00 Pappa och lillebror hamtade mig pa flyplatsen och vi akte direkt till ett gatukok sa jag fick ata korv, raksallad, strips och strips krydda! mums! :D
Val hemma sa var Aldsta syster har med sin son, som jag blev heeeelt foralskad i. Vilken liten kille, han ar 3 manader nu och helt otroligt sot och duktig! :)
Sedan kom andra syster och tillslut kom Mamma hem vid 4 tiden for hon fick lov att jobba!
Sa kul att ha hela Familjen samlad igen och sa underbart att traffa dom alla igen! <3
Pa bestallning av mig sa at vi Falukorv och stuvade makaroner till middag - MUMS!
Sa fint ar det har med massor med sno :) Dock javligt kallt, just nu har vi -26 grader celsius. :)
Gar runt i tjockis sockor hela dagarna och bara myser :)
Atit lussebullar, druckit glogg och atit Svenskt godis och Mammas mat. Bast!
Slog in lite julklappar tillsammans med mamma nu pa kvallen och nu ska jag slanga mig pa soffan och titta pa tv.
Kvalitets tid med Familjen, love it!
Saknar ju saklart min Man sa jag skulle kunna spricka, det kanns ju som han borde vara har.
Jag vill ju dela allt detta med honom.. Men nasta gang maste han helt enkelt vara med :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Välkommen hem och jag håller med dig om att det är en underbar känsla.

2010-12-28 @ 21:35:42
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0