Hojden av lathet

Nu fick jag tid till att blogga...
Vi skulle ha akt ivag for att handla mat for veckan men Brandon ligger utslagen pa soffan och tittar pa football.
Min man sager att han ar sa trott och slut och orkar inte aka, okej sager jag.
Och vi har slut pa lask och han vill jatte garna ha lask sa han fragar om jag inte kan ga till gymmet dar vi har en lask maskin utanfor och kopa en laskeblask till honom. Kop dig sjalv en egen lask ocksa sa han... Tack kara du! Hojden av lathet tror jag. $3.75 fick jag betala for 3 sma laskeblask.. Kanske inte sa farligt dyrt men lite dyrt nar man kan fa en stor for $0.99.
Men jag gick till post ladan ocksa och jag hade fatt tva paket, TVA! Rena rama julafton. Det ena var dock inte till mig utan en julisklapp till nagon dar hemma i Sverige :)
Tack alskade Mor och Far for det fina paketet :)
Julgodis, julskylt, julkort, en tidning, en almenacka och nyckelringar.
Alskar dalahastar!!
En Svensk almenacka med missar i sa jag kan halla reda pa namnsdagar och annat kul som hander i Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Mamma är bra söt hon :D Vi har det bra som har henne <3

2010-12-14 @ 11:59:42
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

haha sååå typiskt amerikanskt!!Tror inte jag skulle köpt sån dyr lärre,men det är ju jag det hihi:)Jag tänkte fylla i VÅRA födelsedagar åsså men jag antar att du kommer ihåg oss ändå!

2010-12-14 @ 13:40:16
Postat av: Liz

Hej! Harligt paket du fatt - Skumtomtar!!!! Mums, hoppas mina kara i Sverige kommer ihag att jag gillar dom!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0