Julbord

(bilden tog jag fran IKEA.com)
4.30pm kommer Johanna och en till Svensk och hamtar upp mig och sa ska vi ivag pa julbord och Lucia firande.
Ska bli sa GOTT och kul!
Ledsen for daligt bloggande men har inte haft sa mycket att skriva om..
Jag har faktiskt hunnit med att handla julklappar bade igar och i Onsdags :) Sa mysigt ar det...
Men har en hel del klappar kvar sa det ska jag fixa imorgon och pa Mandag :)
Nu borjar jag kanna mig lite stressad faktiskt. Jag har tyckt att tiden har gatt sa segt sedan i Mandags nar vi bokade flygbiljetterna, men nu kanns det som att jag kommer fa nagra sjukt stressiga dagar istallet. Men da kanns det att man lever, sa jag ska inte klaga! ;D
Det mesta jag stressar over ar varat lilla Svenska julbord vi ska ha har hemma hos oss tillsammans med Brandons familj pa Fredag nasta vecka.. Hjalp! Maste rulla kottbullar och kopa prinskorvar och glogg och baka saffrans kaka och och och....... Massor! Kanske dags att borja skriva en lista nu?
Tror jag skippar julskinkan faktiskt, eller maste man bjuda pa det??? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0