Packa Annas kappsack.

Vilken dag... Fram o tillbaka.
Forst akte vi till SSN kontoret och fixade ett nummer till mig, skont att pricka av det fran listan (Da gar det snabbare att borja soka jobb o ta korkort nar jag kommer tillbaka.)
Sedan vidare till en liten butik for att kopa en julisklapp till en familje medlem, har fortfarande kvar en men den far jag helt enkelt fixa imorgon!
Sedan vidare till mat affaren for att handla maaaat, massor med mat.
Sedan hem och stada och sa slog jag in julisklappar till min man och sedan akte vi vidare till en annan mat affar for att handla gronsaker o lite annat smatt o gatt :)



Tror ni Miles ville saga att han vill med till Sverige? haha.
Resvaskan ligger pa golvet full med julisklappar, nej halv full. Resten av utrymmet far bli till mina klader. :)
Kanske dags att borja packa? Men det ar ju sa svart for ju mindre jag drar med mig hem till Sverige, desto mer kan jag ju ha med mig hem till USA. Sa det galler att valja noga nu sa jag inte kommer att sakna nagot. ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hu ja, planera packning är ett projekt i sig :)

Jag och G kommer se till att vi har en hyfsad uppsättning kläder liggande i Sverige, på så sätt kommer vi inte behöva packa så mycket varje gång vi ska hit.



Man kommer ju bara åka till Sverige kanske en eller ett par gånger om året så då har man gott om plats i väskan att ta med sig saker tillbaka till USA varje gång - svenska inredningsgrejor, choklad och godis, tidningar, you name it. Ha det så mysigt hemma! :)

2010-12-16 @ 11:24:36
URL: http://swedisharmywife.com
Postat av: mamma

jaa jag antar att han smyger med till Sverige hihi. Han är såå sötis! Lycka till med packning o julklappar nu då!!(jag blir sen ikväll oxå,toksnöar ju här så jag är glad om man kommer hem överhuvudtaget- får se om vi hörs..)

2010-12-16 @ 11:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0