Stressad Anna

Jag har lite mycket att gora nu innan jag aker hem till Sverige.
Kanner mig stressad, kanske mest for att jag ar nervos? Nej jag har lite att gora faktiskt.
Jag ska ju lamna min man och kissemisse i 1 manad och komma hem till Familj o Vanner jag inte traffat pa ett ar... Pirrigt i magen.
Bloggen far lida, men int gor val det nagot.... :)
Imorgon kanske jag hinner slanga upp nagot kul, eller kanske i alla fall en bild eller tva!
Jag ar fylld av karlek av fina manniskor som finns i mitt liv!

Vad vill ni lasa eller se mer av i min blogg? Jag har ju inget tema direkt o bloggar ju bara om min vardag.
So please let me know.... :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag undrar vad du gör om dagarna? Du kanske har sagt det men pluggade du eller jobbade du? (jag antar att du inte jobbar efter som du precis fitt the green card) Kan du inte berätta om hur du och din karl träffades`? Kram

2010-12-14 @ 04:38:47
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Precis som Linnéa undrar jag också hur ni träffades?

Kram

2010-12-14 @ 18:21:10
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0