Tickets

Biljett bokad och klar!
19e December lamnar jag San Fransiscos flygplats och landar i Sverige 20e, Mandag morgon!
Sa sjukt glad och lycklig, ar helt pirrig i magen :)
Jag kommer att vara hemma i Sverige i 1 manad, sa jag hinner vara med pa min systersons dop
och umgas med alla utan att kanna mig stressad!
Nar jag kommer hem till Calfornia igen den 19e Januari ska det skaffas Social Security Number, korkort och jobb. Gonna be a busy bee and I like it :)
Jag har redan ett SSN och korkort sedan mitt au pair ar, men det gillas ju inte langre sa jag maste gora om allt pa nytt. Forhoppningsvis behover jag bara skriva teorin sa da gar det ju nagon vecka snabbare att fa korkortet! :)
Nu blev jag nastan stressad, bara 13 dagar kvar! :)
Kommer ju saklart sakna ihjal mig efter min man, men vi har pratat om det och han tycker saklart jag ska vara borta hur lange jag vill for han vet ju hur mycket det betyder for mig att kunna aka hem och halsa pa! :)
Vi har ju skype sa en manad ar ju piece of cake nar vi varit ifran varandra i 4 manader forut.
Nu ska jag ata frulle. puss pa er och magen pirrar fortfarande

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag blir alldeles varm o lycklig när jag tänker på att DU snart är hemma hihi!!

2010-12-06 @ 20:07:47
Postat av: Anna

Fantastiskt, njut!

2010-12-07 @ 09:29:14
Postat av: Eleonor

Åååh jag förstår att det pirrar i din mage =) Måste kännas underbart. Har du sett din familj sedan du flyttade? Jag menar har dom kommit till cali?



Jag har inte kört sådär jättemycket bil här än.. Jag kör bara med Jason i bilen för jag är rädd att något ska hända då jag fick bilen av hans syster och försäkringspapprena håller på att skrivas över på oss. Så när dom är klara då ger jag mig ut på utflykt =)

2010-12-07 @ 13:47:45
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas du får en bra månad hemma! (vi kan byta så att jag tar din plats i USA en månad och kan hälsa på min man! ;))

2010-12-07 @ 16:44:37
URL: http://swedisharmywife.com
Postat av: Linnéa

woohooo!!! UNDERBART!!!

2010-12-10 @ 04:07:37
URL: http://skruttplutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0