59 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år. Hjalp!
2. Vem var den sista du träffade? Forutom min man, sa svar-far och hans van!
3. Hur lång är du? 170 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? En julfilm, "A visitor for christmas" eller nagot?? minns icke.
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Brandon "The gate 
7. Vad är dagens planer? Nyss bakat kladdkaka och 5.30 pm kommer Brandons foraldrar + syskonen over pa middag
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, beroende på vad det handlar om och vad jag gor.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 30:e December 2009

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 8.30 am
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, pa satt o vis. Miles fann vi i en bur som ett par ungar hade utanfor en mat affar.
14. Vilken är din favoritplats? Dar jag har mina nara och kara.
15. Vilken plats föredrar du minst? Det vet jag inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus vi ager och har forhoppningsvis 2 eller 3 barn och kanske ett jobb jag trivs med!
17. Vad skrämde dig som barn? Oj.. Jag vet inte.
18. Vem fick dig att skratta senast? Brandon såklart!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man nog saga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? På vintern med :-)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, fina fina Dalarna.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? peppermint ice cream, eller den mesta glassen faktiskt!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Kopa hus och betala av college lån
29. Tycker du om kinamat? Jaaa, fast inte for ofta
30. Tycker du om kaffe? Hatar kaffe, smakar skit och luktar skit!

31. Vad dricker du till frukost? Te eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, alla sidor man kan tanka sig, snurrar runt som en dåre om natterna.
33. Kan du spela poker? Nej, eller kanske men jag skulle vara mycket dålig.
34. Tycker du om att mysa? Livet ar till for att mysa. lol!
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Jaaaaa om kanske 2 år?
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och några få ord/meningar i Spanska, Tyska och Franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och inredning
42. Äger du dyra smycken? Nja, beror på vad man anser som dyrt? Men min vigselring och ett halsband jag fått av Brandon.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ. usch o fy.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hemma gjord cheese Quesedilla.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Får jag saga min katt? He cracks me up..
46. Välj ett ärr på din kropp? hmm, ett pa armen, haha men det ar pyttelitet. Jag har inte så många arr.
47. Vad har du för ringsignal? En original ringsignal, har måste man kopa ringsignaler och jag har inte orkat bry mig :p
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, skulle tro att Mamma sparat en hel del?

49. Flirtar du mycket? Nej, gift o lycklig.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos min van Lindsay

51. Kan du byta olja på bilen? Jag har aldrig bytt olja sjalv, men sett på en hel del gånger, blir jag tvungen kan jag nog
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 94,7, Alternative musik
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett recept
59. När var du i kyrkan senast? Studenten tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0