11 Februari


Nyss kommit tillbaka till huset efter en snabb vända hos frisören...
Jag kliver in genom dörren och säger att jag har en tid med Ana klockan 3 och snubben bakom disken säger att hon är sjuk (dom har mitt nummer varför inte ringa och säga det?) men "jag kan klippa dig", visst säger jag. och det skulle jag INTE sagt.
Helt jävla värdelös, när han frågade hur jag brukar ha min bena så säger jag hur jag brukar och han rynkar på pannan, så istället fixar jag benan själv och så däger han "that's funny" och skrattar lite..... snacka om hån.

Och jag fällde till och med en tår utanför dörren och satte snabbt upp luggen i en klämma.
Han frågade inte ens om jag var nöjd, gubbä!!

Nu ska jag sura ett tag till.

Hoppas era liv rullar på lite roligare än mitt för tillfället.......




Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-12 @ 12:37:28
Postat av: monicaedbäck

Hello !!Stackare fyy det finns inget värre när man inte är nöjd hos frissan men det kanske känns bättre idag får vi hoppas!!Kramar i massor till dej

2010-02-12 @ 12:41:14
Postat av: Emma

Ibland är livet inte lätt, det var inte mitt igår. Är mer synd om gubben som förlorar kunder på att du inte var nöjd :) Rykten sprids ju.. Håret växer så förhoppningsvis blir det bra snart. krams

2010-02-12 @ 19:42:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofia

Vilken fräck frisör! :( Ja nog har vi alla varit mer eller mindre nöjda hos frissan men det är inte kul när det händer! Tur håret växer som Emma säger. Kanske redan växt & blivit bra nu :D Puss o kram

2010-02-22 @ 19:54:28
Postat av: Tomas

Nu när jag börjat blogga måste du också blogga :). Tack för kommentaren! Blir ju som lite roligare att skriva när man får lite feedback utifrån :P

2010-06-28 @ 23:08:26
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0