19 Juli



Här har ni mig och Lindsay på en vinprovning som vi var på tidigare i sommras.



Vinprovning i Lodi är så otroligt vackert, man kör runt bland vingårdarna och provar lite olika viner och när man känner sig nöjd på det stället så kör man vidare till nästa ställe, eller hemåt. Vad man nu vill :) Nästa gång jag åker på en vinprovning ska jag ta massor med bilder på omgivningen också, så ni får se. Och nästa gång någon jag känner hemifrån Sverige kommer och hälsar på så ska vi minsann på vinprovning. Skit kul är det, och gott också!!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Najs. Ser fram emot vinprovning när vi kommer dit

2010-07-20 @ 02:49:33
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: mamma

Åhh va roligt,jag vill oxå gå på vin provning i Cali hoppas jag får göra det nån gång! Kul med bild åsså

2010-07-20 @ 08:41:21
Postat av: Emma

Ohh jag vill vinprova i Kalifornien :D

2010-07-20 @ 17:45:42
Postat av: Sofia

Ja vad kul med lite bilder :) Och jag vill också gå på vinprovning, så du får nog med dig typ hela familjen ;)



Förresten vi funderade på vem som körde?

2010-07-20 @ 19:42:19
Postat av: Anonym

Lindsay körde =)

2010-07-21 @ 02:33:14
URL: http://annaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0