29 Juli

I helgen åker vi upp till lake Oroville för att fira Brandons födelsedag som är på Lördag. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men det blir nog bra ändå :) Jag är lite ledsen över att vi måste lämna Miles ensam dock.. Så kanske därför jag inte orkar ta tag i städning av badrummet och packningen som måste göras? Men allt löser sig..

Jag tänkte göra en kladdkaka och ta med mig upp dit som en "tårta" billigt och enkelt att lägga i kylväskan :) (i 40graders värme smälter allt ganska snabbt) 

Ikväll firar vi min man hemma hos Brandons mamma. Hon bjuder oss på klyckling enchiladas och margaritas och chocklad tårta till efterrätt. mums :)

Vi hörs efter helgen. Ha det så bra och ta hand om er! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni får ha det så bra i Oroville och gratta Brandon så jättemycket på sin födelsedag! :) Låter smart med kladdkaka i kylväskan. Och Miles blir nog extra glad när ni kommer hem sen så han klarar sig säkert :) Ha det toppen!

2010-07-30 @ 12:44:17
Postat av: Emma

Hoppas du får en toppen helg sis!! ge Brandom en Grattis kram från mig :)

2010-07-30 @ 15:08:30
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0