Chocklad bollar

Mitt humör går upp och ned som en jädra berg och dalbana.. Men saker är lite tunga just nu, men jag ser framemot ljusare tider! =) Och så klart ser jag framemot att komma hem till Boda!!! (Höst eller Vinter) 

Till middag idag så lagade jag pasta och Alfredo chicken och så lite vitlöksbröd till det. Hur mumsigt som helst! Fast jag fuskade med Alfredon och använde pulver och så häller man bara i mjölk och smör ;)
Och så blev jag så otroligt sugen på chockladbollar så jag slängde ihop en smet och nu står dom på kylning! B är nyfiken och vill testa på vad dom ska smaka och jag säger bara: GÖTT!

(Ursäkta att min svenska kanske är lite risig men jag börjar tänka och prata svenska som när jag pratar engelska)

Nu blir det film och så ska vi provsmaka bollarna! ;D 

Kommentarer
Postat av: mamma

mmmm va gött me chokladbollar,hoppas Brandon oxå tyckte det även om vi vet att hans smak inte är som vår hihi.Maten lät åsså jättemumsig!!!

2010-07-20 @ 08:39:34
Postat av: Sofia

Lät ju supergott!! Mums för vitlöksbröd, de måste jag köpa hem, blev så sugen nu :)

tycker din svenska är kanon!

2010-07-20 @ 19:58:42
Postat av: Tomas

Hoppas på ljusare tider för dig. Ibland har vi dessa svackor. Konstigt de där. När du börjar blogga så slutar emma och tvärtom ha ha

2010-07-21 @ 00:24:57
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser också fram emot tills du kommer hem till Boda och hälsar på <3 Nu har jag uppdaterat min blogg, pga tomas kommentar haha

2010-07-21 @ 10:39:50
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0