Fredgsmys

Sa har mysigt har vi det, Miles sover och jag tittar pa Grey's sasong 7, tack syster Sofia for tipset! :)

Idag fick jag nastan en hjartattack, jag och min svarmor akte till banken for att betala en rakning och sedan akte vi pa en liten shopping tur idag igen. Och nar jag kommer hem lagar jag lunch och sedan slanger jag mig pa soffan, tittar pa tv och hor ett flygplan. Det later nastan som att det ska kracha, och jag ar lite nervos nar jag hor laga flygplan, inte radd for att flyga, men att se flygplan flyga lagt. Sa nar jag horde detta trodde jag direkt att ja, det kommer kracha. Sekunder efter hor jag ca tusen syrener (sirener?) och tittar ut genom fonstret och tjock rok bolmar upp pa andra sidan gatan, bakom huset.. Jag far angest och ringer Brandon. Typ 6 brandbilar och en ambulansbil kommer in pa lagenhets omradet.
Brandon sa i alla fall att jag skulle ga ut och fota och se vad som hant. Men nej sa jag det kan jag ju inte gora! Jooo, men ga ut och ta en bild och skicka till mig, jag vill se.
Ok, jag gick ut. Men det var ju "bara" en brand i ett garage... Sag inte ens flames.. Jag blev lattad och traskade hemat igen :)
Vi far nog hem nagot brev imorgon  om vad som hant skulle jag tro..
Men slutet gott allting gott :)

Vet inte varfor jag ar sa radd for flygplan som flyger lagt.. Konstig tjej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Läskigt.. Tur att det inte var något allvarligt :)

2010-11-13 @ 08:14:31
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

Ahh va myspysigt det ser ut:) Usch va otäckt med brand -det är min värsta fasa huu:( men tur det inte va såå faligt ändå!

2010-11-13 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0