Golf och chokladbollar.

I Sondags var Brandon ledig sa vi akte till Galt pa utflykt, hans familj och golfbanan..
Det var kul for jag korde den lilla Golf bilen (glomt vad det heter, hehe.)
Det hade jag aldrig gjort forut, men det kan jag absolut tanka mig att gora igen, det gar ju riktigt snabbt! ;D
Och idag har det varit 25 grader varmt ute. Svettigt!
Men det har lovats svalare vader och regn till helgen, sa jag haller alla tummar och tar jag har! :)
Vill fa lite mer vinter kansla, fast man ser faktiskt sno uppe pa bergen nu, sa det ar super mysigt.
I Lordags gjorde jag forresten chokladbollar. Riktigt goda.. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken kontrast:bakom er grön gräsmatta och vi har värsta vintern här hemma idag :) och mmmm va goda de ser ut -jag måste nog åsså göra!!

2010-11-16 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0