Let it snow.

Lilla Familjen roade sig imorse vid datorn...
Vilken dag, full rulle.
For det forsta har vi varit gifta i 9 manader idag.. Helt sjukt :) <3
For det andra borjade det regna runt 3 tiden idag och det har inte slutat an och det verkligen spo regnar. Myyysigt.

Idag har vi varit och handlat lite jul saker + sa blev det liiiite jul saker inhandlade pa IKEA igar. Tankte visa er lite vad jag inhandlat, men inte idag :)
Donat om lite har i hemmet, jag borjar visst redan pynta for jul, men det ar ju for mysigt :)
Vi akte till Red Robin for lunch och jag at en super god Tortilla soup och bestallde in en gingerbread milkshake, jag blev sa nyfiken pa den! Och den var super duper javla god! :) Sa det ska jag forsoka mig pa att gora sjalv nagon gang, hett tips kara vanner :)
Efter det fortsatte vi shopping turen lite och sedan hem och satte oss pa soffan och sedan ringde Brandons kompis och fragade om vi ville folja med ut pa dinner med han och hans flickvan, sa ja visst.
Svangde om till fina klader och klackarna sattes pa och sa akte vi och at super god middag och drack gott vin till! :)
Lyckad kvall.. Nu har vi precis tittat klart pa Toy Story 3, som forovrigt var riktigt bra ;), och Brandon och Miles har somnat har pa soffan som vanligt.. Allt ar i sin ordning.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ahh va fina ni är hahaha... Mmmmm va gott det såg ut blir det som en pepparkaksmilkshake m.a.o???

Himlars vilken bra dag ni fick! Och Grattis till niomånadersdagen:)

2010-11-20 @ 13:16:33
Postat av: Catoedel

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-07-25 @ 13:52:42
URL: http://catoedel.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0