Pepparkakor

Jag ar en sadan jubel idiot!!!
Idag ska jag baka pepparkakor for det ar tradition hos Familjen Edback. En mycket fin tradition :)
Jag kopte en kope deg pa IKEA forra veckan och formar har jag inhandlat.. Idag akte vi ivag och kopte en kavel ocksa.. MEN deg javeln ska ligga ute ur kylen i 4-5 timmar innan den kan borja bakas. Sablar!
Sa nu kan jag inte baka pepparkakor forans 7 ikvall! Haha typiskt..
Sa det kan ga utan Mammsingen, fast Mamma gor ju sin egen deg. Riktigt sa bra ar jag inte an :)
Tva bilder fran forra arets Pepparkaksbak :)
Jul mysigt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Undras hur det gick för dej o pepparkakorna igår?? Fast man kan ju mjuka upp degen lite med händerna åsså-det vet du ju!! Och idag är det STORA dagen åhh va jag håller tummarna för dej (er) idag !!LYCKA TILL o va inte för nervös bara!

2010-11-29 @ 09:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0