Thanksgiving

Igar (Torsdag) var det ju Thanksgiving har i USA.
Mat, mat och ater mat och sa ska man vara tacksam nagonstans dar i mellan.. ;)
Nej da, jag tycker Thanksgiving ar en mycket fin tradition Amerikanarna har.
Jag ar otroligt tacksam for min Familj och Vanner. For att ni alltid staller upp och sa ar jag valdigt tacksam over att vi hors sa pass ofta som vi gor, Mamma pratar jag med pa Skype i princip varje dag :) <3
Otroligt tacksam ar jag ocksa for min fina Familj jag har har i USA, de staller alltid upp!
Och tacksam for min fina Man som star ut med mig dag ut och dag in och alltid han staller upp.
Tacksam for att vi alla ar friska och har bra halsa!
Vad mer kan man begara?
Familjen betyder alltid for mig, utan er vore jag inget!
Sedan ar jag ju tacksam for massor med mer saker, men det viktigaste och narmsta fick namnas har!
(ocksa ar jag lite stressad sa det fick bli ett snabbt inlagg)
Nagra bilder bjuder jag pa. Pumpa paj och appel paj. MUMS! :)
Nu ska vi ata leftovers fran igar (kalkon, stuffing, gravy, potatismos m.m) och sen ska vi ivag och se Harry Potter pa Imax downtown med Brandons foraldrar! :) Mysdag!
Hoppas ni alla for en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag är glad över att ha dig, min underbara lillasyster <3



Galet var långt hår du har kvinna, kommer nog aldrig sluta förundras över ditt hår haha. Sist men inte minns, fy fan vad snygg du är!!!!!!!!!!!!

2010-11-26 @ 22:42:53
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Anna

Anna, du har så otroligt långt och vackert hår!

2010-11-27 @ 05:50:05
Postat av: mamma

Ja man ska nog stanna upp ibland o vara lite tacksam över allt man har , o inte bara ta förgivet.. Jag är tacksam att du vill prata med mej nästan alla dar.Älskar dej stumpan! Och gött ser det ju ut:)

2010-11-27 @ 22:53:53
Postat av: Sofia

Haha tänkte precis som Emma! Vad långt hår du har kvinna!!!!

2010-11-30 @ 20:46:35
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0