Glada nyheter

Igar, Mandag, hade jag och Brandon varan intervju med USCIS!
Det gick ju galant och efter intervjun sa vi bada att herregud ar det det har vi vantat pa i 9 Manader??
Det kandes ju liksom for enkelt. :)
Vi fick en man i 50+ aldern
Advokaten, jag och Brandon foljde med honom in pa hans kontor och han borjade stalla fragor som, vad heter du, hur traffades ni, vilken adress vi bor pa osv.. Bus enkla fragor!
Han kollade igenom varat fotoalbum och skamtade lite om nagra fiske bilder och sen var det i stort sett klart..
Jag fattade inte att det var klart och trodde att vi skulle fa lov att ga pa en andra intervju. Men sa var ju inte fallet.
Utan dom ska bara kolla mina fingeravtryck igen for att se sa jag inte har gjort nagot brottsligt under tiden vi vantat pa intervjun och sen ar jag godkand :)
Sa nu vantar vi bara pa att lite papper ska komma i brevladan och sedan ar det fritt fram att resa :) Kanns sa otroligt bra, att denna langa resan borjar komma till ett slut.
Men jag har som sagt inte fattat det an, kanske nar vi far papper pa att vi ar klara??
Men lite bra kanns det, det maste jag erkanna :)
Och jag sager det igen, Karleken overvinner allt!
Nu ska jag traska till gymmet och senare kanske jag slanger upp bilder pa varat pepparkaks bak? :)
Puss o kram pa er

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS GRATTIS!!! Såååå himlans skönt :)

2010-11-30 @ 19:20:30
Postat av: Virre

Men gud vad skönt och vad roligt att höra :)

Grattis!



2010-11-30 @ 21:09:45
Postat av: Anna

Gratttttttttttttttttttttttis Anna!

2010-12-01 @ 06:22:17
Postat av: Emma

Grattis igen sis :) Jag vill se bilder på baket!! Pusss

2010-12-01 @ 11:13:35
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Eleonor

GRATTIS! Vad skönt för er! När kommer du att åka till Sverige och hälsa på familjen?



2010-12-01 @ 21:10:09
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Vad härligt.. Hoppas du får dina papper snart så du kan fira jul i snöiga Sverige =)

Just nu så känns det inte så mycket att jag lever här men jag vet ju innerst inne att jag inte kommer åka hem på väldigt länge och då får jag lite panik.

Plus att vi måste hitta hus innan jul för då går lägenhetskontraktet ut. Men annars tycker jag att det är kul. Jag pratade med två kompisar på skype idag och efter att bara ha pratat engelska i snart två veckor så hade jag tappat lite ord vilket är PINSAMT!!!! Men jag hoppas dom förstår.. haha!

2010-12-02 @ 00:38:42
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Stort grattis!

2010-12-03 @ 23:08:55
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0