Utsikt och lite blogg design

Varan "utsikt" fran balkongen..
Gront och fint, och det har varit hett de senaste dagarna, nara 30 grader. phhuuu.
Ser ni den nya designen forresten?
Jag ville ha en stilren och enkel design och tycker jag fatt till det ganska bra. Men jag har fortfarande en hel del att fixa, men det tar jag en annan dag.
Ser ni att det ar lite kurisv stil och lite rosa och sa dar?
I sa fall ser ni ratt, jag ar radd att det bara ar min weblasare som visar det jag ser :p haha!!
Let me know om det ser helt puckat ut for er i era datorer, ok?? ;D
Nu ska jag ga och sussa.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Hm jag ser ingen kursiv text och inget rosa men ljuslila :) Sen bara för att vara snäll så har du stavat fel på ordet positiv i din presentation, ska bara vara ett s inte två ;)

Ser bra ut iaf, vitt är stilrent :D

2010-11-06 @ 10:30:41
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Vilken fin och stil ren design!

Jag gillar er utsikt från balkongen. Det är ju trots allt varma sköna kalifornien =)



Jag har börjat få allt i ordning nu och det enda jag har kvar är att ringa till skatteverket och få personbevis på engelska. Vilken pärs det har varit de senaste veckorna. Jag är helt slut. Kanske därför jag blev sjuk!

2010-11-06 @ 20:49:59
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Sooofiaa

ÅÅÅh vad fint det ser ut !! Har ni pool på lägenhetsområdet också??? isåfall dööör jag! Jag vill komma förbi snart ;)

2010-11-07 @ 15:01:18
Postat av: mamma

Jättefint ju , Anna ! Ser fram emot att få se det in real life!

2010-11-07 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0