16 Oktober

Nu ar jag och min man hemkommna efter en natt uppe i bergen. :)
I fredags formiddag laddade vi kylvaskan och packade vaskan och sa for vi upp till hans kusin som har en ganska stor property dar uppe.
Nar jag sager bergen sa menar jag inte uppe pa toppen u tan har sager man helt enkelt the mountains aven om man knappt aker upp pa berget. For vi som bor har i the Sacramento area ar omringade av berg, sa vi var bara nagon tusen feet upp.
Bor man uppe i bergen sa ar det som att bo pa landet fast annu varre, for folk ar helt tokiga, valdigt konstiga och knappa med sina saker och dom flesta har en hel soptipp pa garden. haha! Och de flesta ar saklart missbrukare av antingen piller, alkohol eller nagot helt annat.. Inte alla saklart men nastintill. Helt sjukt och jag skulle aldrig kunna flytta upp i bergen har. =)
Nu ligger vi pa soffan och tittar pa baseball for i ar gar det riktigt bra for San Fransiscos Giants :)
Hors imorgon och hoppas ni andra har en bra helg ocksa!
PS. Det gar inte att fa mellanrum, klickar jag pa enter sa hander det inte ett skit. Darfor sitter hela texten ihop och det blir skit fult och trakigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0