30 September

Hej allihopa.
Kan ni fprsta att det ar Oktober imorgon? Det later helt sjukt i mina oron, vart tog September manad vagen?
Vi har i alla fall en super skon kvall, for forsta gangen pa ett tag kan vi faktiskt stanga av acn inomhus och oppna upp alla fonster for att fa in lite sval luft! =)
Jag och B kom precis hem fran en liten shoppingrunda, vi akte till bed bath and beyond och dar har dom precis allt till hemmet! Onskar jag hade lite utav en egen ekonomi :) Vi kopte dricksunderlagg, godis och en vag!
For har ska det vagas en gang i veckan med borjan imorgon bitti.
Jag har ju namligen satt igang min nyttighets period, eller ja, jag ater val som vanligt men har borjat trana igen och gud vad det ar kul och skont. Att man lagger av????
Igar simmade jag och idag var jag till gymmet och kan tanka mig att mina ben kommer vara lagomt mora imorgon :)
Imorgon ska vi aka till huset och ga igenom det och fa tillbaka varan depositions avgift :) Och halsa pa Brandons foraldrar och efter det har jag tingat pa mig en shopping runda, jag blir sa ledsen av att se alla tomma vaggar har i huset =)
Nej nu ar det mys i soffan..
Ha en bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt för er med lite svalare (även om jag gärna skulle vilja ha kvar sommarvärmen) Lycka till med träningen!Och shopping runda låter inte helt fel det heller hihi.Kram

2010-10-01 @ 09:30:21
Postat av: Tomas

Visst mår man bra efter man tränat. Fortsätt kämpa på :)

2010-10-01 @ 20:32:37
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0