5 Oktober

Hej alla.
Idag hade jag tankt blogga massor, eller i alla fall lite men sa traskade min man innanfor dorren en timme tidigare som en glad overraskning :) Sa vi akte till en halloween affar och kollade pa kostymer men jag kunde verkligen inte bestamma mig! Jag tyckte vi skulle vara agg och bacon men det tyckte inte Brandon ;p haha nej da, men nagot fint ska vi nog hitta pa!
Annars idag sa gick jag och gymmade. 30min pa treadmillen och sen rumpa, insida lar och hofter. Svettig som en gris var jag efter det! Otranad som jag ar.. :)
Nu ar det strax dax for ett nytt avsnitt av One Tree Hill. Cant wait.
Hors imorgon. puss o kraaam.

Kommentarer
Postat av: mamma

åhh va kul varför kan inte vi ha sån butiker?? Ägg o bacon låter väl skitkul hahaha. Duktig du är som tränar åsså:)Kram

2010-10-06 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0