8 months

Okej, nu har jag visst tjurat over bloggen for ingen orsak alls.
Jag trodde namligen att inlagget jag slangde upp i Lordags kvall var borta. Men nu nar jag klickade in pa min egen blogg sag jag att det var dar. haha!
Sa nu kanske det finns anledning till att blogga igen och sluta tjura over det ;)
Veronica och Astrid jag vet att jag lovade er bilder pa varat hem men imorgon ska jag kuta runt har och ta massor med bilder at er :) Promise.
Annars idag kom Lindsay over och tittade in varat hem och sen akte vi och at Sushi pa kanske varldens basta stalle 50% off any roll. Sjukt billigt blev det ju da, $5.42 betalade jag for min lunch idag. haha! Bra for en fattig kvinna som mig. Det var i alla fall valdigt kul med lite tjej och van sallskap idag :)
Och pa tal om nagot helt annat sa har jag och Brandon varit gifta i 8 manader idag. Amazing hur fort tiden gar nar man har roligt. ;) Vi hade planer pa att ga ut och ata middag pa resturang. Men jag har varit sa trott idag, sa vi bestamde att vi kor myskvall hemma i stallet med hemlagade turkey burgers och lite strips pa det och kanske ett glas rott? One tree Hill ikvall sa dar kommer jag sitta bankad =) Sa gar vi ut till helgen istallet :) Min fina man!! <3

Kommentarer
Postat av: Josephine s.

Grattis till 8 månader anna! :)

2010-10-20 @ 11:48:33
Postat av: Emma

Grattis på 8 månaders dagen ;D Låter som du haft det bra, kul att du fått lite tjej sällskap åxå. Love you!

2010-10-20 @ 16:14:23
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det låter som ett mysigt firande!

2010-10-20 @ 16:59:39
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: mamma

Oj 8 månader redan,ja precis osm du säger tiden går fort när man har kul:) Då äre bara o fortsätta så , så är ni snart ikapp mej o farsan haha!!

2010-10-20 @ 17:27:47
Postat av: Virre

Bra snäckan. Jag väntar ivrigt :) Grattis på 8 månaders dagen. Tiden går fort när man har roligt ja :) Saknar dig

2010-10-20 @ 19:58:39
Postat av: Linnéa

Vad åkte du in på för slags visum? Ett K-1?

2010-10-20 @ 22:05:37
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Eleonor

Jag älskar att man kan gå ut och äta i USA utan att bli bank ruinerad!!

2010-10-20 @ 22:28:12
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis på eran 8-månaders bröllopsdag <3 Tiden går verkligen fort! Skönt att du haft lite vän-tid också. Hoppas vi kan prata på skype snart!

2010-10-21 @ 14:43:58
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Astrid

Kul med bilder :)

Ser ut som en supermysig lägenhet!



Grattis till era 8 månader!! jag är så glad för er skull :)



Sköt om dig Anna <3

2010-10-22 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0