Noden har ingen lag

Imorse gick min katt runt och jamade och jamade, som aldrig forr! Och jag visste att det var for att han ville bajsa.. Sa jag stallde honom i katt ladan som istallet for kattsand har rivet papper i sig, veterinaren sa att det ar ett maste att ha till och med 3 dagar efter kastrering. Naja, han gillar det absout inte och fortsatte och jamade.
Han gick in i badrummet och jamade super hogt sa jag gick efter och satte mig pa toan och Miles gar runt runt runt i badkaret och jamar och jag forstar att han tanker bajsa, sagt och gjort. Han satter sig ner och bajsar i badkaret..
Stackars katt han har ju inte bajsat pa tre dagar! Sa nu har kattladan kattsand i sig igen och badkaret ar skinande rent! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja de e så de kan gå när konstiga veterinärer får säga som dom vill haha.Lyckliga han som har kattsand i lådan igen...(o du med för den delen)

2010-10-07 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0