Pumpor

Igar kvall akte jag och Brandon och kopte kostymer till Halloween partyt vi ska till pa Lordag. :)
Efter det kopte vi en varsin pumpa som vi ska gropa ur ikvall!
Vi kopte ocksa ett "Carving party kit" sa vi kan gora haftiga ansikten och annat!
Kul.
I ugnen har jag min forsta potatis gratang, spannande och se om den blir god. Tack mamma for tipset ;)
Och Brandon lagar pork chops, ikvall firar vi San Francisco Giants forsta match (pa lange) i the world series. Just nu star det 2-2 spannande! (Baseball)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ohh kul!! Vart köpte ni alla de där småknivarna? Jag har letat men inte hittat...

2010-10-28 @ 04:53:44
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Emma

Hur gick det för dom då? Vann dom? :D

2010-10-28 @ 09:22:44
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

hur blev din gratäng?? Och måste ju få se slutresultat både på pumpor o kostymer?!?

2010-10-29 @ 13:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0