15 September

Orkar inte skriva. Är så besviken, ännu en gång! Varför är folk här i USA så jädra lata och själviska för?
Nu ska jag inte dra alla över samma gräns, men många!
Jag blir ledsen och irriterad. Mest ledsen för att jag inte kommer att kunna ringa min familj på en vecka eller två. B säger att jag kan låna hans jobb internet (en sån liten dosa) men jag vet inte ens om det kommer funka på min dator. Ledsen blir jag också för att man ber någon att göra något (vilket är omöjligt för mig och min man att göra för vi inte står på kontraktet) och människan säger, javisst men ändå inte gör det och sätter sig och spelar tv spel non stop!

uuuuuh vill bara grina och åter grina, men då tar det väl aldrig stopp! En sån dag är det idag. 
Men min man är i alla fall snäll och tar hand om de saker som måste göras! Vilket jag verkligen uppskattar. 

Jag är trött, så trött på att hålla en jävla glad och trevlig fasad uppe hela tiden! Men vi flyttar på Fredag, eller vi ska faktiskt skriva på kontraktet Torsdag kväll och då säger jag good bye till detta livet och hello till mitt nya liv med min man och våran katt! Och det gillas och kan bara bli till det bättre! :)

Ska ställa mig och laga tacos snart, finns inget godare!
Och syster Emma jag har blivit helt såld på att ha majs i tacosen, fast varma måste dom vara! Gött är det ;)

Vi hörs imorgon igen, då är jag nog gladare!


Kommentarer
Postat av: mamma

Stumpisen då, åh men det löser ska du se ivärsta fall får det bli internet cafe´hihi.Annars får jag ladda din mobbe så kan jag ringa det ska vi lösa eller hur?? Kramar i massor från mammsen

2010-09-16 @ 12:32:37
Postat av: Eleonor

Vilken tur att ni flyttar snart så ni slipper denna människa.

Tacos is the shit. Fast gräddfilen är tjockare i usa än den är i sverige. Men det är helt okej =)

kram

2010-09-16 @ 21:20:42
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Emma

Ohh bra där Anna, nu blev jag stolt :D Hörde av mamma att de löste sig ändå med internet men förstår att de måste kännas trist men vafan nu äre flytt för hela slanten. Så glad för din skull älskade sis!

2010-09-17 @ 18:31:16
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0