18 September

Heeello. Tankte bara uppdatera lite snabbt om hur allt gatt osv.
Vi fick ju nycklarna i Torsdags eftermiddag och innan dess hade vi lastat bilen full med saker sa vi borjade flytta in lite smatt redan pa torsdagen, sa torsdag kvall gick at till att packa allt in i det sista :) Jag sov inte sa mycket den natten, utan var ganska pirrig antar jag over fredagen.

Sa Fredag morgon gar vi upp tidigt och aker och hyr en liten lastbil och Louie kommer over och hjalper oss att flytta allt. Det tog oss ca 3 timmar att lasta i allt, kora till nya placet och lasta ur allt.. Sjukt fort med andra ord! :)
Resten av fredagen gick at till att ata sushi lunch pa mikunis, flytta Miles, o det gick ju galant, tror Miles trivs som fisken i vattnet redan :) Och sedan satta ihop soffan, soffbord och tv bank. Mycket lyckad dag, Men var sjukt trotta sa vi 9 tiden bestallde vi pizza till middag och efter det kollade vi pa Den Dar Mary, som vi ocksa somnade till. :)

Jag vaknade tidigt imorse och borjade dona med allt i koket.. Det mesta ar nu fardig uppackat men vi har en hel del dekoration saker att kopa till varan lya.. :) Jag trivs redan bra, fast det kanns lite som att vi bor pa hotell for tillfallet, men jag vanjer mig nog snart! haha 

Vid 2 tiden idag kom en snubbe och installerade Tv kanaler och Internet. Men som jag nastan hade pa kann sa funkar inte internet pa min svenska dator.. Jag blev sa himla ledsen och irriterad. Forstar inte vad felet kan vara? Vi satt i over 1 timme och testade med olika installningar, men det ar helt dott. 
Sa fran och med nu kommer jag bara kunna vara online pa brandons laptop pa helgerna :( Onskar jag var en data nord!   

Naja.. Ni far bilder nar jag tagit nagra och vi har fixat till det lite har hemma :)

Hoppas allt ar bra dar hemma. Saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Tomas

Grattis till nya lyan. Ser fram emot att få se lite bilder ;). Ang datorn bör det funka. Datorn är ju inte svensk i grund och botten utan amerikansk. Jag tycker du ska prata med den där internet snubben så kanske han kan fixa det åt dig. Det kanske är så att du måste skriva in en ip-adress manuellt. Jag vet inte hur det är därborta men vi kanske kan prata på msn någon dag annars.

2010-09-19 @ 11:30:46
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh va skönt för Er,nu är det klart -nu har ni erat eget boende!! Tråkigt med internet ,hmm fattar inte det har ju funkat förr??? Konstigt äre men det kommer säkert nån lösning på det oxå . Och vi får ju höras ikväll :) Saknar dej åsså!

2010-09-19 @ 15:22:12
Postat av: Tomas

Men Anna! nu måste jag även klaga på dig. förstår att du haft fullt upp. men vill veta allt om din dator och ditt nya boende.

2010-09-27 @ 18:42:12
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0