7 September

Idag den 7:e September blev min älskade syster Sofia mamma till en otroligt söt liten pojke. (namn vet jag inte än men jag hoppas ni avslöjar det imorgon) Jag är så glad och så stolt över dig! Grattis till er alla tre! Välkommen till världen <3

Så jag är nu moster för första gången i mitt liv och det känns otroligt bra! :D
Fast jag måste medge att det känns väldigt tufft att sitta i mitt hus här i Kalifornien en tid som denna. När någonting händer i Sverige önskar jag så innerligt att jag bodde närmare än vad jag nu gör. Men jag tog mitt beslut och får leva med det, även fast hjärtat brister lite ibland (ganska mycket faktiskt) Saknar också vardags livet i Sverige, att kunna åka och hälsa på mina systrar, äta middag tillsammans med hela familjen och ha det så där bra som bara vi kan och äta mammas ooootroligt goda mat! 

Nej nog om det. Jag trivs faktiskt väldigt bra i min mans famn, men önskar jag var liiiiite närmare bara! ;)
Och det här skulle ju bli ett grattis inlägg :D 


Här har ni oss, nyblivna mostrarna och nyblivna mamman i mitten.
Den här bilden är tagen på oss dagen då vi fick reda på att Sofia och Tomas väntade bebis, julafton-09!


 :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Du -Vi tycker oxå att du kunde vara liiiiite närmare!! Speciellt såna här gånger känns du alldeles för far away! Men huvudsaken är att du mår bra o det tror jag du gör o det är det enda som räknas:Att man mår bra:)Älskar dej Puss

2010-09-09 @ 16:15:15
Postat av: Tomas

Tack Anna. Synd att du inte kan vara här och hålla honom. Han har baby len hud. Hoppas du har det bra där borta :)

2010-09-10 @ 10:32:24
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0