Vet inte ens vad det ar for datum?

Hej alla och jatte forlat for daligt bloggande. Men det har ju verkligen haft sina orsaker!
Forst och framforallt, inget jadra internet, men det visste ni ju redan och for det andra sa har vi skurat hela huset vi bodde i forut fran topp till ta hela helgen.
Men nu ar det ju sa att mina foraldrar ar varldens basta foraldrar (o det sager jag inte bara for dom alltid staller upp)
de gjorde sa att jag kunde ga och kopa mig en sprillans ny macbook, en vit och sa fin och SA BRA! =)
Sa tusen tack till er mor o far. Sa i o med det sa har jag nu bestamt mig for att borja blogga mer, for nu har jag ju inga ursakter som daligt internet och for att stalla upp for er mina nara och kara nar ni hela tiden gor det for mig! =)
I owe you som vi sager har i amerikatt!

och eftersom jag nu har ny dator som inte var gjord i sverige sa har jag ju inte de tre fina bokstaverna, hoppas ni orkar med att lasa anda. tills jag orkar ta reda pa hur man kirrar svenskt tangentbord :)
Hela Fredagen spenderade vi i huset och jag lag pa golvet och skurade golv listerna och skrubbade persienner tills det kandes som armen trillade av.. At pizza till middag och somnade som en stock kl 10 efter tva klunkar rod vin.
Lordag var det bara att kasta sig ivag till Galt igen och skura lite till, eller ganska mycket. Hela koket skurade jag medans min man och ex rumskompisen akte till tippen med allt skit plus malade i fula flackar... En mycket intensiv dag och i Sondags tog vi det lugnt pa morgonen och kollade pa amerikansk fotboll och akte over till huset efter lunch. Vi hade lite smatt att gora som att skura golv o lite sa..
Imorgon kvall lamnar vi over nycklarna och huset och det kanns valdigt bra. En stor sak att stryka fran listan!
=)
Och forresten har om dagen sa hittade jag (antligen) Haloumi ost i en mataffar har i staterna. Jag blev overlycklig, jag kunde inte sluta le.. Jag har namligen letat efter den sabla osten hela sommaren. Det ar ju namligen det basta att grilla i den stekheta varmen. 70 riksdaler pungade jag ut for den lilla biten, men det var det vart! Sa ikvall blir det BBQ med kyckling potatis och halloumi.

Bilder far ni nar jag fort over alla bilder till datorn om ett par dagar, kanske till helgen eller sa!
puss o kram pa er,

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej kul med kommentar det var ju ett tag sen hihi.Men av förståliga skäl det vet vi ju.Hoppas haulomiosten smakade :) Kram

2010-09-29 @ 16:24:04
Postat av: Sofia

Ja det går ju såå bra att läsa utan prickar! Och vi får väl ta med ett tangentbord som du kan koppla i datorn när vi kommer om du vill då. Duktiga ni varit på att städa huset!! Skönt att slippa det nu va :)

2010-09-29 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0