Fyra liter meducin

Jag ser inte riktigt fram emot denna kväll..
Jag vaknade med ontihalsenochhosta. skit! Så jag tog mig en halstablett.
Jag skulle helst vilja ta en varm dusch, hoppa i morgonrocken, dricka en varm kopp te och slänga mig på soffan.
Men i stället ska jag laga lite mat åt barnen, leka lite, läsa lite sagor och sedan sätta mig på deras soffa.
Lockar inte lika mycket. Men det går ju så snabbt så jag borde inte klaga :)
Annars idag har jag hunnit med ganska mycket. Målat klart den fjärde och sista stolen, rullat köttbullar- som tyvärr blev för peppriga. haha! och handlat uppläggningsfat, kniv och gaffel att skära skinkan med och servetter.
och tvättat. Tvätt tar minnsan aldrig slut..
Glad Påsk på er alla!
Saknar Familjen massor denna helg. Önskar jag kunde varit med på lunch ute hos mormor och morfar idag.
Påskmat imorgon och lamm på Söndag. Gud vad gott.
Och syster Emma är väl för rolig.
Mamma: Det blir nog inga påskägg i år.
Emma: Lägg det i ett kuvert då.
hahaha schöööna böna.
Själv skulle jag vilja ha världens största påsk ägg, typ Patriks size, fyyllld med Svenskt påskgodis!
Nej plikten kallar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart att vi oxå saknar dej Anna,det vet du ju!

Synd bara att du skulle åka på en förkylning till -det verkar inge kul:( Nu ska jag gå o mumsa lite godis-ha en mysig påskafton o krya på dej.

2011-04-23 @ 19:17:47
Postat av: Eleonor

Glaaad påsk!!!! Hoppas du kryar på dig och orkade med barnen.

Tvätt är ett helvete.. Jag försöker alltid att undvika den men det blir svårt när den bara växer och växer.. BLäääää

2011-04-23 @ 22:14:31
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0