Six flags i lite bilder

Jag och Johanna på Six Flags.
Vi hade det grymt kul och sprnag runt som småttingar till alla karuseller. åååhade oss för dom söta elefanterna och delfinerna. Mina favvis djur efter katter! :)
Tittade på delfin show, åt pizza och glass och fick snygga bonn brännor från sooolen!
Underbar dag!!! :)
Jag bara älskar karuseller, hänga upp och ner, åka fort som tusan och inte veta riktigt vad som kommer hända.
Skulle vilja åka berg och dalbana varje dag! Tänk vad kul...
Söt elefant!
Fina blommor i väntan på en karusell. Som förövrigt var super tråkig.
Här är vi blöta och glada efter att ha åkt en karusell.
Hur söta är inte pingviner?
Den här delfinen var så söt, den sprutade vatten på människorna som beundrade den.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahh, six flags!! Alskar six flags!! :) Har vart dar ca 7-8ggr tror jag nog...haha! En i LA, en i Massachusetts och den i NJ ett ANTAL ganger..moahaha! Saa kul! sicka sota pingviner da...:)

2011-04-19 @ 04:40:20
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: mamma

Bevisligen en härlig dag,Anna! Tur du hittade nån själsfrände som oxå tycker om att åka karusell hihi:)

2011-04-19 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0