Big Spoon

Seriöst... I looove Big Spoon. Det är ett yogurt ställe för er som inte vet.
Många här i Cali älskar Pinkberry, men jag ääälskar BigSpoon för här fyller du i yogurten själv och plockar i vilka & hur mycket tillbehör du själv vill ha. Helt amazing är det!!
Extra gott för jag inte ätit det sedan i vintras.
Brandon tog en med coconut smak och den var himmelskt god.
Och ännu ett plus att vi satt utomhus, de har uteserveringar ungefär överallt här, men det går aldrig att sitta ute för att det är så varmt. Men idag föreslog Mister Make himself att vi skulle sitta ute och njuta. Jag hoppade högt av glädje (Jag vill jämt sitta ute som äkta Svensk jag är, även om det är 40grader varmt)
Sedan hem och titta på Masterchef (sååå bra) och nu spelar min man Halo och jag bloggar. Kul i Jul!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mums va gött det ser ut, o härligt som sagt att sitta ute :)

2011-08-16 @ 09:38:49
Postat av: Nadja

Oh här har vi Foodland och Menchie's och där får man också ta själv. Så sjukt värt!

2011-08-17 @ 03:29:10
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Anna

Hej, vilken fin blogg :)

tänkte fråga hur då håller dig så smal?, när jag bodde i usa tyckte ja det var jätte svårt.

tränar du mkt?

2011-08-17 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0