My weekend.

Det här pysslade jag med i helgen..
Tjej dag hos Lindsay med got mat, drinkar och poolhäng och senare tittade jag och Lindsay på film och sedan kom min fina man och hämtade mig, så vi satt och pratade och Lindsay drog fram en låda från high school så vi tittade på massor med bilder från deras tid i skolan.. Det är så roligt att se tycker jag. För det är så Amerikanskt!!! lol
I Söndags åkte vi och spelade disc golf med Josh och sedan hem och laga ur goda ribs för att sedan somna på soffan :) myys helg!
Grymma koppar. Sverige i mitt hjärta ;)
The girls.
haha så söta på golvet. :)
Brandon kastar frisbee :)
Josh och Brandon.

Kommentarer
Postat av: mamma

Va mysigt o framförallt -vilket väder ni har ! Det kan man bli avundsjuk på nu när sommaren sjunger på sista versen här hemma.

2011-08-18 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0