RunKeeper

Nu ska jag ge er ett super bra tips..
Jag blir i alla fall lika glad varje gång jag använder det.
RunKeeper, har ni en smartphone så ladda ner denna app!
Minns dock inte om den var gratis, men det var väl sak samma.. Den är grym i alla fall.
Du kan välja mellan miles eller km och så har du en röst som uppdaterar dig var 5e minut om hur långt du kommit i antal km och hur snabbt osv. Skit bra!!
Du kan ställa in om du Springer, Går eller Cyklar.
Man blir sjukt peppad och det bästa av allt är ju att man kan lyssna på musik samtidigt för den sänker bara ner musiken när den talar om hur det går. Och så sparas alla tider osv och man får mail om man klarat sitt tidigare 'rekord'.

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha det tipset vore ju nåt för en annan :D men förstår att det är toppen !!

2011-08-15 @ 18:51:15
Postat av: Linnea i Alabama

Den ska ajg ladda ner! tack för tips

2011-08-15 @ 19:11:05
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Nadja

oh awesome, den borde ju funka till ipod touch så jag ska absolut testa :)

2011-08-15 @ 21:36:17
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Liz

Tack for det tipset! Jag har precis skaffat mig en iPhone och haller pa att kolla runt efter bra appar att ladda ner. Denna blir perfekt for att halla lite koll pa mina powerwalks. Da jag ju gar med vagnen och inte foljer en direkt bana ar det ju svart att veta hur langt man gar etc. Jag byter ju sida av vagen och hit och dit allt eftersom hur solen star och var det ar skugga nar jag ar ute, sa det ar mycket hit och dit och svart att saga hur langt man egentligen har gatt! Detta blir kanon!

Postat av: Stefan Nilsson

Du är kanske intresserad av vår RunKeeper-tävling? :)

2011-08-19 @ 08:42:15
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0