God Jul

God Jul på er Sverige.
Än så länge är det dan före dopparedan här i Cali, så vi ska strax sticka iväg hem till en kompis som fyller år.
Vi har slagit in alla julklappar och jag har storstädat och gått igenom hela tvättkorgen så allt är skinande.
Det bara måste ju vara rent till Jul även om vi inte kommer spendera värst mycket tid här under helgen :)
Jag saknar min fina Familj något så enormt.
Hela December månad har jag längtat och önskat att jag kanske ändå bokat en biljett hem till Sverige..
Men, jag har ju liksom valt att gifta mig med en man som bor lååångt lååångt borta. Så jag har bestämt mig för vartannat år i Sverige under Jul :)
Familjen Edbäck är en Familj av massor med traditioner, Mamma får det så jädra mysigt och sån jädra julstämning under hela December att jag aldrig vart med om något bättre. Hon pyntar och bakar och donar hela tin. :)
Det är såå mys. Därför saknar jag allt lite extra, men det är kanske dags att flytta lite traditioner over seas?
Så får det bli..
Fast jag är glad att mina Svärisar firar jul den 24e, likt Sverige, än den 25e. :)
Det får det att bli lite mer som hemma.
Hoppas att ni alla får en dunder mysig Jul helg, njut av tiden med nära och kära och ät massor med gott! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

God jul! Mysigt att svärisarna firar den 24e med er, och skönt att du verkar ha en sån härlig bonusfamilj att fira med där borta. Kram

2011-12-24 @ 17:08:13
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: mamma

GOD JUL till dej med :D Hoppas din dag blev toppen ! Vi saknade er massor igår det vet du... Vi kör extra extra mycket nästa år ;)Kramisar tiil er två långt långt borta....

2011-12-25 @ 09:44:41
Postat av: Jenny -Gravid i New York

Jag vet precis hur du känner!

Men vartannat år blir desto mer kul & speciell :)

Hoppas du har en fin jul!

Merry Christmas!

2011-12-25 @ 21:34:25
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0