Dags för Fredagsmys

Jag gick nyss in på Maria Montazamis blogg och jag hade inte kunna sagt det bättre själv.
'För tusan tro inte att jag ligger vid poolen och njuter. Det är super kallt och rått här!!'
Vi har typ 10 plusgrader och det har regnat konstant hela dagen idag. phhhuuuu!
Brandon och jag åkte till vårat favvis ställe Mikunis och åt lunch. Jag åt sushi och Brandon åt sesame chicken!
Efter det åkte vi till mallet för jag ville hitta något fint att ha på mig imorgon. Dock hittade jag inget :( Tråkigt!
Vi uträttade lite ärenden och sedan släppte B av mig hemma och han körde till Galt för att umgås med sina kompisar.
Själv så slängde jag ihop en smet kladdkaka och in i ugnen. Luktar super smarrigt nu! :)
Dammsugit och tvättar massor med kläder..
Till middag blir det klyftpotatis, pork chops och bea sås! cant wait....
Imorgon har jag och Brandon varit gifta i ett år! :)
Fränt sa Bernt..
Jag kan inte riktigt fatta det, det har gått så sjukt fort!
Vi går ut och äter middag och går på bio imorgon kväll!
Vi hade tänkt att åka upp till Tahoe och stanna där hela helgen, men det är snöstorm där uppe och det är presidents weekend så det är knökfullt med folk där nu!
Men lika glad är jag för det :)
Här har ni oss gåendes till vårat giftermål!
Jag hade på mig en rosa klänning, vitt får det bli på vårat riktiga bröllop.
Och ett bröllop har vi om några år eller så.. Jag känner ingen brådska för det nu.
Men en vacker dag vill jag ha på mig en vit klänning och säga ja inför alla nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis på bröllopsdagen. :)

2011-02-19 @ 09:39:44
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/
Postat av: Anna

En nyfiken fråga; Har förstått från många bloggar att man gifter sig inför Visum ansökan men att många tänkt göra om det när hela processen är klar. Kan man inte ansöka om visumet och sen gifta sig, då man ändå vill göra om det? ;) Undrar inte myndigheterna varför man slänger ihop ett "tillfälligt" bröllop? Jag har sett för många filmer säkert ;) Grattis till er!!

2011-02-19 @ 11:33:32
Postat av: Tomas

Passar på att gratulera jag med. Hoppas pork chopsen smakade bra också :)

2011-02-19 @ 22:06:28
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Grattis på bröllopsdagen i efterskott! Jag hade också rosa klänning, ser ut att ha varit ungefär samma rosa som din :) jättefint kort!

2011-02-24 @ 08:37:47
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0