Imorgon är det Fredag

Ni var några stycken som faktiskt kommenterade igår. Det tackar jag för..
Det är roligare att skriva när man vet vilka som läser :)
Mitt finger sitter där det ska, men det gör oooont.
Brandon gillade köttfärssåsen, high five till ze housewife! :)
Idag är jag inte lika bitter som igår.. Jag gasade till mallet för att leta födelsedags present till min sister in law.
Hittade inget där så jag åker till Old Sac imorgon istället. Där finns det massor med udda grejer som är roliga att ge bort! :)
Jag hyrde istället 3 filmer som jag ska titta på idag, imorgon och Lördag.
Min man har åkt till jobbet 5.00 am och kommit hem 8.30 pm varje dag denna vecka.
Och Lördag kväll är hans sista dag att jobba dom timmarna... Så det blir moooovies för min del.. Uttråkad tjej, ja!
Han är så jävla skön.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahh, vilka laaanga dagar han jobbar! Da ska inte jag klaga da...:P Vad jobbar din man med?

Nar var det du kom till USA forresten, var det i September?



Vi bor i en 3bedroom, med tva vaninagar i ett duplex. Sa det ar den har och en likadan lgh pa andra sidan i huset vi bor i...



Vi lyckades klara oss undan den varsta sno stormen... fick inte speciellt mycket sno denna gang, men istallet fick vi is... IS!! :O Helt sjukt... Det var sa det regnade is droppar... sa allt blev till is! Cast wait for spring nu kan jag saga!! :)

2011-02-04 @ 03:15:28
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag läser också, ja e bara jäkligt dålig på o kommentera.. Awesome katt!

2011-02-04 @ 03:58:59
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: mamma

Han är såå skön eran kisse!! Jaja du får tänka positivt -att du har körkort o kan ta bilen om du vill o hyra film hihi, det är ju alltid något när han gör sina slavpass!!

2011-02-04 @ 07:46:36
Postat av: Jossan

Jag älskar Miles :D

2011-02-04 @ 11:03:19
URL: http://josefineglad.blogg.se/
Postat av: Liz

Hej Anna! Sorry, jag ar aven jag en av dom som laser (sa gott som dagligen..) men kanner mig alltid lite stressad och laser snabbt medan jag laddar ner foton etc sen blir jag alltid avbruten av mina sma monster har hemma ;) Men jag ska battra mig pa att kommentera. Jag vet ju sjalv hur det ar, man undrar ju lite vem som laser. Jag har ocksa massa lasare fran udda stallen som Polen, Ryssland, Mexico, Slovenien, Peru, Indien etc...man undrar ju om det ar nagon svensk eller om det ar andra som har hittat till bloggen da jag ju skriver pa engelska vet man ju inte...

Hur som helst, Grattis till att det gick sa latt med korkortet. Haha, kanner igen mig, jag var jattenervos - blir alltid det nar det ar prov, tester av alla dess slag - och sa var det ju just det busenkelt..Skont! Jobbigt att din man jobbar sa langa dagar, vad jobbar han med? Har ser vi inte heller mycket av mannen...aker hemifran vid 8 tiden och ar aldrig hemma fore 21-23 beroende pa dagar..Ha det sa bra, Kram Liz

Postat av: erksemma

Jag läser också anna!! och jag ska försöka bli bättre på att kommentera, fortsätt skriva!! jag gillar det!!

2011-02-04 @ 15:54:51
Postat av: Madeleine

Sorry, läser din blogg så gott som dagligen, men är dåligt på att kommentera.

Ska bli bättre, promise :)

2011-02-04 @ 16:22:13
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0