Inspektion

Ser ni vilken söt liten plutt?
Imorse körde jag Miles hem till sin Farmor..
och jag saknar honom såå mycket. Jag har ingen att prata med eller skratta åt!
Men strax ska jag köra iväg och hämta honom..
Anledningen till att han fick vara borta idag är för att vårat apartment complex hade ett så kallat Annual Inspection idag.
Dom kollar så det inte är mögel eller så folk inte skitar ner alltför mycket eller odlar weed, typ!
Det tog dom 10 sek att kolla igenom våran lägenhet. tjoff tjoff.
Men precis när dom kom in sa dom 'mmm smells good'
Japp, jag hade precis värmt på rester från Måndages Köttfärssås, recept från mamma! :)
Och anledningen till att Miles inte kunde vara hemma då är för att vi inte betalat någon djur deposition.
När vi flyttade in ville dom ha $500 + $25 extra varje månad..
När vi flyttade in så hade vi inte 500 dollar på fickan att lägga ner på depositionen, så vi kunde helt enkelt inte betala det.
Och det har gått så bra ändå och han varken kissar eller bajsar utanför kattlådan så det är nemas problemas..
Han är rumsren och snäll, kloar ingenstans förutom på soffan och sängen.
:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörru Anna Panna, har du börjat blivit lite brun på bena??!! Fräscht! Eller äre en gammal bild?

2011-02-24 @ 09:46:14
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh va skönt då antar jag att han "överlevde" äventyret igår hiihii!! Ja tänk va man saknar dom små illbattingarna när de är borta.

2011-02-24 @ 13:45:45
Postat av: Sofie i San Francisco

Men guuuud vad söt katten är!

2011-02-25 @ 01:57:48
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0