Sunday

Vi sitter här och har ätit ribs till middag och tittar på the grammy awards..
Eller mina karlar ligger och sussar så sött här på soffan.
Idag åkte vi till lake Hogan och lirade disc golf hela dagen. Så skönt att röra på sig i det fin fina vädret!
Nu ska det dock regna från och till hela veckan, men lika bra det! :)
Imorgon är det alla hjärtans dag.
Det är en fin dag tycker jag, en dag då man ska visa och ge lite extra kärlek till alla nära och kära..
Överskattat tycker vissa, fint med lite mer kärlek tycker jag!
Dock är jag inte mycket för all skit som säljs i butikerna för denna dag. Köper ingenting av dessa saker, enbart kort som jag skickar hem till Sverige :) Jag blir alltid gråtfärdig när jag står och läser på alla olika kort.. haha!
Vi ska äta god middag här hemma och mysa när min man kommer hem från jobbet.
Som de flesta andra dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0