clubbing in usa

Vilken bra helg jag har haft!
Mycket att göra, men det har bara varit roligt!
Så i Fredags var vi ett gäng hemma hos Lindsay och förfestade, skit trevligt!
Och det var helt udnerbart att träffa Astrid igen!! Min fina skåne vän..
Sedan skjutsade min man oss till downtown Sac och vi gick direkt till en klubb och dansade och köpte drinkar.
Vi hade sååå kul och vi blev upphämtade runt midnatt... haha!
Vi skulle egentligen ha gått till en annan klubb men vi tyckte kön var för lång så vi bestämde oss för att åka hem!
Man ska sluta när man ligger på topp har jag hört!
I Lördags kom Lindsay och Astrid över en sväng och sedan åkte vi och shoppade!
Efter det susade vi hemåt och det var så tråkigt att säga hej då till Astrid. :(
Men jag hoppas att vi ses snart igen!
Söndag innebar San Francisco med min Man. Super mysigt! :)
Och konserten var grym!
Puss på dig.
Jag älskar Lindsays familj, dom är underbara.
I bilden har vi Lindsays mamma, Astrid, Lindsay, Jag, Lindsays syster och hennes kompis.
posing in the kitchen
Love
Jag avslutar med denna snyggbild. haha!!
Grym kväll :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Å så riktigt festligt ut :D Längtar tills du får visa mig erat uteliv!!! Vi kanske kan prata ikväll eller imorrn kväll? Är så sugen på att höra om underoath och allt. Pusss

2011-02-02 @ 09:23:57
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

wow vilken helg ,du verkar haft det toppen såå snygg på sista bilden :D

2011-02-02 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0