When it rains it pours.

Amerikanare vet inte hur man kör bil när det regnar!
Igår åkte jag för att möta Johanna för lunch och lite shopping på IKEA.
När jag åkte var det strålande sol här i Elk Grove och 5 min norr på freewayen och det börjar hagla och sedan regna. Hastigheten går från 70mph till 50mph.
Sa jag att jag höll på att bli påkörd också?
Det var millimeter på att idioten körde in i mig, han kollade inte över axeln när han helt plötsligt utan blinkers tänkte svänga över i min fil. Jag fick lov att tvärnita och väja över.
Hjärtat åkte upp i halsen och jag hade en fin ängel som vakade över mig där!
Allt gick bra och jag kom fram till IKEA till slut.
Jag och Johanna åt en varsin räksallad och jag åt en liten prinsesstårta till dessert. mums!
Köpte köttbullar, en kruka, kaviar och skärbräda och
solen sken i princip hela dagen efter den skuren.
Men ack vad ni inte kan köra i regnet kära california bor..
Det blir olyckor efter olyckor när det regnar och mils långa köer bildas snabbt.
Brandon kom hem 3 timmar tidigare från jobbet idag,
så vi ska åka iväg och köpa en gardinstång till den super fina (och rätta storlek) gardinen
som jag fick av Mamma och Pappa i alla hjärtans dag present! Ni är för snälla :)
Och så fick jag filidutter, en stor favorit!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt att du fått gardinen nu :D Du måste ta kort på hur det blev!!

2011-02-18 @ 08:52:07
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0