Bittersweet

Jag har spenderat morgonen med att prata med mamma och pappa och sedan packat upp..
Väskorna är tomma, men sängen är full med kläder.
Jag måste åka och köpa mer galgar + en ny byrå annars funkar det inte!
Det får helt enkelt bli IKEA i helgen och inte gör det mig något! :)
Känns konstigt måste jag säga, ena sekunden ler jag för att jag är glad över att vara i min lägenhet och att vara tillsammans med Brandon. Andra sekunden vill jag bara lägga mig raklång på golvet och grina!
Lite panik känsla.. Men jag ger det två veckor, två veckor att komma in i det Amerikanska livet..
Bara jag vet att ni där hemma inte mår dåligt för att jag åkt, då kan jag börja slappna av igen!
Så kanske aldrig.. haha! Skit också..
Men nåja, nu ska jag slänga på smink på mitt trötta ansikte och köra iväg på en liten shopping runda.
:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha förstår att du behöver nya galgar o byrå för här hemma gapar det tomt:D Och du vet ju när vardan rullar på så känns allt bra igen !!

2011-01-20 @ 20:12:24
Postat av: Sofia

Nej inte mår jag dåligt för att du åkt hem till din man :) Precis som mamma säger, när vardagen kommit igång så rullar det bara på :) Oj förstår du behöver lite fler galgar, som alltid haft massa kläder!!

2011-01-21 @ 17:30:48
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0