En dag

Jag har hittat den perfekta spegeln, men vet inte om det känns så himla värt dom pengarna...
Eller?
$69 + skatt.
Kanske inte så mycket pengar för vissa, men för mig som inte har ett jobb blir det ganska mycket pengar i slutändan!
Tål att tänkas på helt klart. + rådfråga min man.
Den är typ lika hög som mig och ganska bred, ramen är vit och den med ganska bred.
Så vacker!!
Har velat haft en stor spegel länge nu och så stog den där och ropade mitt namn idag..
haha! Vi får se.
Annars idag så har jag köpt de saker som jag behövde b.l.a. 30 galgar, för priset av 14 spänn. Billigt! :)
Packat upp allt, bäddat sängen med mina nya vita fina lakan och slängt in nya köksprylar från Sverige in i diskmaskinen och röjt undan i ett skåp för mina fina vinglas! :)
Ganska kreativ dag, det känns bra. :) Men nu är jag super trött, vi får se hur länge jag håller mig vaken. Brandon kommer komma hem runt 9, vore ju kul om jag orkade vara vaken tills dess! :)
Fantastiskt väder ute. Fick lov att ha acn igång i bilen för det var så varmt med solen. underbart!
Ledsen för inga bilder, vet att en blogg utan bilder är bajs tråkig..
Men jag orkar inte dona med sådant nu.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en alldeles alldeles underbar spegel det där... Hmm inte lite avundsjuk på ditt väder ac på i januari?!

2011-01-21 @ 08:51:53
Postat av: Emma

Saknar dig massoooor och ska försöka börja blogga igen :)

2011-01-21 @ 09:17:13
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska också försöka blogga igen... Vill ju du ska hänga med på allt som sker, speciellt med lillprinsen :) Fy är också avis på din värme ;)

2011-01-21 @ 17:33:22
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0