Fynd

HEEEJ.
Oj vad det hander grejer hela tiden och jag har massor att blogga om, men tiden den racker inte riktigt till..
Eller jo, det kanske den gor men jag tar mig inte den tiden att skriva ner och ladda upp bilder.
Utan vi kor en genomgang om min manad i Sverige nar jag ar tillbaka i USA igen :)
Anyway, idag har Mamma och jag varit pa Gruvgatan 13 och kopt en hiss gardin till mig, saaa fin!! + en disktrasa med dalahastar pa, nastan annu finare!!!! ;D Sedan till en annan inrednings butik dar vi fyndade en lika fin hjartformad skylt, min vit och mammas gra :)
Sedan korde vi till Kupolen, Borlange for att inhandla en liten present till min svar-mor och eftersom hon laser bloggen kan jag inte skriva vad det ar, men det ar nagot med dalahastar ;D
Sedan motte vi upp syster och gick till en mobel affar for att titta pa soffor och dar fyndade jag en fin vit hjartformad skal :) Och just ja, fyndade ett skarp pa Gina ocksa :)
Fyndens dag!
Efter det akte Mamma hem och jag och syster akte till andra syster m. Familj och det bjods pa hemmalagad kebab tallrik, smarrigt som tusan och glass till efterratt!! yuuum :)
Mysigt var det saklart som alltid :)
Strax ska jag ga och sova for imorgon ska jag aka till Bjurs och aka snowboard med Sofia..
Det mina vanner kommer bli sjukt roligt!!
:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas dina resväskor räcker till nu bara.....

Guu´va kul när du kommer hem o får fixa allt!Sen hoppas jag ju att jag kommer över o får se ditt hem:) Kramisar!

2011-01-15 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0