Hej hopp

Nu gar jag in pa min sista vecka i Sverige pa ett bra tag igen..
Lite angest, eller ganska mycket angest!!
Det ska bli kul att fa komma hem till mitt alldeles egna hem, dar jag har min man och katt.
Jag kan dekorera mitt hem med fina saker jag fatt i julklapp och antligen kan jag borja anvanda mina studentpresenter..
Men det ska bli fruktansvart jobbigt att lamna min Familj och den goda Svenska maten och den Svenska kulturen..
Jag har haft ett ganska fullspackat schema nar jag varit hemma och annu mer saker ska hinnas med. :)
Bland annat dop och lite shopping! Maste kopa gardin!!!! :)
Men att spendera tid med Familjen ar ren lycka! Vad mer behovs?
LOVE

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa det har känts toppen att haft dej hemma o få rå om dej, kommer sakna dej igen det vet du:(

2011-01-13 @ 18:53:55
Postat av: Linnéa i Alabama

det måste verkligen kännas dubbelt...

2011-01-14 @ 20:25:56
URL: http://skruttplutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0