Sista dagen i Sverige på ett tag..

Hjärnan snurrar, hjärtat gör ont, magen pirrar.
Väskorna är packade... Gick rekord snabbt och fick även i allt på första försöket med jämn vikt på båda väskorna. Fick med mig i stort sett allt jag ville, lämnade några skor, klänningar o.s.v!
Men betyder detta att jag gör det här alltför ofta?
Jag har gått med gråten i halsen i ett par dagar nu, och igår kväll släppte det och jag kunde inte sluta grina!
Min älskade, underbara fina Familj. Kommer sakna ihjäl mig efter er ännu en gång!
Så tacksam för allt ni gör för mig och för allt vi har tillsammans!
Vi åt sjukt god trerätters middag med toast skagen till förrätt, oxfilé och potatisgratäng till varmrätt och Gino till efterrätt. Mycket trevligt att ha hela familjen samlad en sista gång för detta besöket i Sverige.
Men så ledsamt att lämna mina fina!
Ord kan inte beskriva detta...
01.00 åker vi mot Arlanda, Mamma och Pappa åker med.
Jag har redan sagt hej då till resten av Familjen + vänner..
Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske försöka sova, vi får se!
Vi hörs när jag är framme i California..
Och jag fått pussa på min karl! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Min älskade dotter,du är så fin och jag saknar dej så fruktansvärt just nu! Det har vart en sån glädje att få haft dej hemma,det är nog därför det känns extra tungt just nu när jag vet att du sitter nånstans högt däruppe på väg långt långt bort igen!Hoppas hoppas vi ses snart, Älskar dej det vet du.

2011-01-19 @ 11:56:36
Postat av: Eleonor

Usch vad ledsamt.. Jag vet precis hur du känner. Det gör så himla ont att lämna sin familj. Hoppas resan går bra och inte känns alltför lång. kram

2011-01-19 @ 17:03:16
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0