Friday Im in Love

Imorse åkte jag och min man till Dennys och åt frukost.. Inte så himla gott dock! Jag åt en burrito och den var ganska smaklös, men men!
Alltid när vi är till Dennys så `spelar´vi i en sån maskin med en arm som man försöker dra upp ett mjukisdjur med.
Än så länge har vi fått upp 3 stycken, och Miles leker med dom alla. Men han har tröttnat på Dino. haha!
Sedan åkte vi ända till Roseville för att shoppa.... Vi shoppade inget.
Så istället åkte vi till Arden Mall där köpte B två par jeans och jag fick mig en tröja. :)
Leksak till Miles. Lobster of Luv is my favorite!
Idag är jag glad för om några timmar får jag träffa min älskade Svenska vän Astrid.
En gammal Au Pair kompis som är här och hälsar på hos sin gamla värd familj..
Vi ska hem till Lindsay på förfest, Girls night out, och efter det ska vi till Downtown Sacramento och prova på några clubs!!
Första gången som jag går ut på en 21+ club så det kan ju bli hur kul och galet som helst! :)
Jag är laddad och kör nog på samma outfit som på juldagen.. haha! Tråkiga Anna!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hoppas ni får en trevig tjejkväll =)

2011-01-29 @ 04:03:01
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Marie

Härligt, låter som en helkväll!

2011-01-29 @ 21:21:11
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0